Cuma, Mayıs 20, 2022
Ana SayfaMagazinOKTAY KAYNARCA 'DAN İLK AÇIKLAMA GELDİ. EŞKİYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR (EDHO) OLMAZ BİTTİ...

OKTAY KAYNARCA ‘DAN İLK AÇIKLAMA GELDİ. EŞKİYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR (EDHO) OLMAZ BİTTİ Mİ ? DEVAM EDECEK Mİ ?

OKTAY KAYNARCA ‘DAN DİZİYLE İLGİLİ İLK AÇIKLAMA GELDİ. EŞKİYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR  OLMAZ DİZİSİ BİTTİ Mİ ? DEVAM EDECEK Mİ ?

 

edho

 

Dizinin Hızır Reis ‘i Başrol Oktay Kaynarca Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz ‘la (EDHO)  ilgili ortaya atılan söylentilere tek tek yanıt verdi.

eşki̇ya dünyaya hükümdar (edho) olmaz bi̇tti̇ mi̇ ?

 

 

OKTAY KAYNARCA ‘DAN DAHA ÖNCE BİR PAYLAŞIM GELMİŞTİ “ HER BİTİŞ BİR BAŞLANGIÇTIR “

 

oktay kaynarca

 

ATV ekranlarının sevilen dizisi Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz EDHO yeni sezonunun ilk bölümünü izlemek için bekleyen izleyiciler, dizinin yayınlanmadığını görünce büyük hüsrana uğramıştı. Dizinin neden yayınlanmadığıyla ilgili yeni bir söylenti ortaya atıldı.  ATV kanalı yönetiminin dizinin sözleşmeleriyle ilgili verilen sözü tutmaması sebebiyle yapım ekibi de “Bizde bu işi bitiriyoruz” diyerek yeni bölümün kaynaklarını dosyalarını kanala vermediği öne sürüldü. OKTAY KAYNARCA İLK AÇIKLAMAYI  ÖDÜL TÖRENİ SONRASINDA GAZETECİLERE YAPTI

 

eşkiya dünyaya hükümdar olmaz

 

 

 

 

ATV’nin sevilen dizisi EŞKİYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZ’ın yeni sezonunun ilk bölümünün kanal’da yayınlanmaması seyircileri büyük hüsrana uğrattı. Ve 1. ağızdan Oktay Kaynarca’dan ilk haber geldi.

 

edho

 

 

EŞKİYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZ EDHO ‘NUN HIZIR REİS ‘İNDEN OKTAY KAYNARCADAN İLK AÇIKLAMA;

 

“ Arkadaşlar lütfen bana soru sormamanızı rica ediyorum. Bu konuda ne cevap verme yetkim var nede bir bilgim var. “ diye konuştu. Bunun cevabını verebilecek kişi veya yetki bende olmadığı gibi şuanda çekim yok diye sözlerine ekledi. Bu cevabın ardından en azından dizinin tamamen bitmese bile uzun bir zaman gösterime girmeyeceğini anlamış olduk.

RÖPORTAJ  VİDEO LİNKİ  

 

Hızır Reis ‘in sakallarını kesmediği dizi hayranlarını umutlandırdı

edho bitti mi

 

Dizinin yayından kaldırılmasının ardından çok zaman geçmesine rağmen Oktay Kaynarca’nın yani Hızır Reis ‘in sakallarının hala dizideki gibi durması dikkat çekti.

 

EDHO severler, Oktay Kaynarca’nın bu sakal uzunluğunun dizinin devam edeceğine bağladı.

 

BİR ÖNCEKİ YAZI

Zamanın Varken
Zamanın Varken
zamaninvarken.com sitesi içerisinde güncel hayata dair bir çok konu hakkında bilgi edinebileceğiniz geniş kapsamlı blog sitesi. Sitemizdeki tüm içerikler tamamen bilgilendirme amaçlıdır. Oluşabilecek problemlerden zamaninvarken.com sitesi sorumlu tutulamaz.

1 Yorum

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Must Read

spot_img